Skip to main content

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan via het contact formulier.

Mijn opstaplocatie staat er niet bij?

Mail even je voorkeur door en we nemen contact met je op! Ook horeca gelegenheden kunnen YTC benaderen voor aanstelling als opstapplaats.

Hoe kan ik boeken?

Kijk in de navigatie van onze website daar staat een link naar het boekingsgedeelte.

Kan ik ook reserveren?

In principe kan je alleen je inschrijving bevestigen door een aankoop van je boardingpass in onze webshop. Grote groepen vanaf 10 personen kunnen per mail hun interesse tonen in een reis.

Kan ik annuleren?

Kijk hier voor naar onze Algemene Voorwaarden. Of zet je boardingpass te koop in onze Ticket Swap.

Te laat op de heenrit

YTC vraagt om een half uur voor vertrek bij een opstapplaats aanwezig te zijn. Voordeel van een goede voorbereiding, je kan al op tijd je eerste drankje drinken op een mooie dag! Nadeel van te laat komen we kunnen niet blijven wachten! Check snel of je een andere opstaplocatie wel haalt en zien we je daar.

Ik kan met iemand anders mee terug rijden…

Geef dit even door aan de Tour Operator, dit kan al op de heenweg. Of na afloop zoek je de Tour Operator bij de afgesproken verzamelplek.

Ik kan de bus niet vinden?

Altijd lastig maar maak gebruik van het feit dat je misschien de verzamelplek nog kunt herinneren.

Telefonisch bereik na afloop?

Op evenementen is het vaak moeilijk om elkaar te kunnen bereiken vanwege een overbelast netwerk. Denk ook na als je in het buitenland bent dat de telefoonkosten hoger zijn, met nog aanwezig geluid op de achtergrond van het feest kan de Tour Operator je ook niet altijd verstaan.